26 feb 2008

Val i Spanien 2008

De säger att över 8 miljoner såg debatten mellan de två stora partiledarna igår, dels sittande Zapatero (som Rogge accepterar som varandes min "If-it-wasn´t-for-you-it-would-be him") samt den gräslige (jo visst bekänner jag färg!) Rajoy. Jag tror ju att det definitivt hade varit fler tittare om inte många precis som jag iNTE STÅR UT MED ATT VARE SIG HÖRA ELLER SE RAJOY!!!! Jag KAN INTE MED MANNEN!!! Jag får ÅNGEST när jag tänker tanken att han kanske kan komma att vinna valet. Inte är väl spanjorerna så DUMMA? Inte kan det väl vara så illa? Vänta så ska jag få upp ngt på Rajoy från youtube så får ni se själva, bara lyssna på honom! Och så jämför med Zapatero - vilken man! Jag såg honom live för flera år sedan, på ett litet möte på UGT (då jag jobbade inom facket) och han var HELT fenomenal, sällan skådat en politiker med sådan karisma (ja de säger ju att Hitler var det också men ja du..jag vet inte om han var min typ riktigt).

1 comentario:

Anónimo dijo...

Rajoy är så fruktansvärt osympatisk! Han är lika gräslig som Zapatero är fantastisk. Jag hoppas, och tror att Zapatero får sitta kvar, för inte kan spaniorer vara så dumma?