25 feb 2008

Jag blir mer o mer anpassad...


På Clinica Sagrada Familia där vi fött både Gala o Junia använder de en parfym som luktar väldigt gott till alla bebisar. Nu är jag, som mången svensk, emot att använda luktegott på bebisar eftersom de som regel luktar bebisgott..men..
Eftersom Gala nu luktar så äckligt tänkte jag faktiskt ta och ge henne en fransk dusch, om så bara i hårbotten, så nu skall jag gå till apoteket och beställa Miltons colonia, vilket är den som de använder på sjukhuset. Så får vi se om det blir ngt bättre.
Säg till om detta sen ballar ut, om jag börjar gasta när folk vill vädra, om jag inte går ut när det blåser lite eller skriker CACA (bajs) så fort mina barn tar på något...

1 comentario:

www.malinrocaahlgren.com dijo...

ja det gör de verkligen. lite smutsmani