18 feb 2008

Dancing queen, mer intressant för Morföräldrar & Co

12 comentarios:

Anónimo dijo...

vilka moves!
Jag och Max sitter imponerat klistrade framför rutan och diggar!

Rebecca Löwenthal dijo...

Helt underbar dansstil. Vi skrattade mycket gott och kan meddela att vi har massor av plats för dans i vardagsrummet om vi tar bort pingisbordet en stund. Kanske kan vi trolla fram film med John Travolta för lite nya moves.

Viktoria Löwenthal dijo...

Ja ni, fråga mig bara inte var hon fått stilen och movsen ifrån! Och John Travolta, tj ajag vet inte, har hon kommit på detta själv kan man ju fortsätta för att se, kanske har hon en medfödd travolta-gen också!

Sara dijo...

Jesus kors! Vi skrattar så tårarna rinner! Är det inte dags att införa MTV-restriktioner snart????? Det här kan ju sluta var som helst!!! Men hälsa lilla Junia att det var ett underbart klapprande man hörde av skorna. Hon tar väl med sig dem till Sverige????

Sara dijo...

Och välsminkad också, hälsa det! Mycket vackert

Viktoria Löwenthal dijo...

Men hallå!!! Det är ju det jag säger! Vi HAR ju inte ens MTV!!!! Detta började redan vid 10 månader, hon stod och diggade till allt, och dunkade huvudet i bilstolen när hon hörde madonnas time goes by!!!

Betty & Rosalie dijo...

Ha ha, helt underbart!

Verkar som om det är dags för Gudmödrarna att prata lite allvar med Junia, svart tyllkortkortkjol!?!? Känns som det är dags för ett USA besök för Junia...vi har dock förstått att hon är envis så kjolen lär väl bli kvar och vi får helt enkelt acceptera faktum...och kanske tom ta USA vistelsen ett steg längre...anmälan är iväg skickad till "Super Duper Beauty Queen Contest". Miss Catalan her she comes!
Pussar från SF

Anónimo dijo...

Vad underbart med en liten prinsessa dansandes till Nationaltearn.
Helena

Anónimo dijo...

Eftersom jag har dansat flera kv�llar med just den prinsessan s� vet jag ocks� att det hela �r mycket seri�st,som synes. Som prins fick jag f�rst ta av mig de sk�na ulltofflorna stl 45, som v�rmde s� sk�nt, sedan var det �ven glas�gonen som beordrades av: mormor prinsar har inte s�nt! Men hon sade inget om hur jag dansade titade bara och tog �ven efter vissa armr�relser m a o godk�nt!

Anónimo dijo...

Jag skulle vilja påstå att Junia har en medfödd flamenco stil som är underbar!
Skrattade så jag grät, barnen e sååå härliga!

Puss Emma

Viktoria Löwenthal dijo...

Emma: Tycker du inte att det där huggandet med armen känns väl bekant?

Sara dijo...

Mormor Lena, kolla dina nationella inställningar, dina roliga texter är svårlästa.