22 feb 2008

När man har mkt att göra-fenomenet

När man har mkt att göra och pressat tidsschema, då hinner man massor. När man har mkt att göra och gott om tid, som jag nu, ja då får jag INGENTING gjort.
Som det är nu ville jag inte sätta på datorn för jag hade annat att göra och ville inte fastna i bloggandet. Men så sätter jag på den i alla fall för jag skulle kolla mina mail och sedan kollar jag massa bloggar som jag annars inte kollar och sedan allas kommentarer...och eftersom jag är stressad kan jag inte själv kommentera ngn utan hummar bara med att: Bra sagt sune och heja Blondie osv. Störigt. Men nu gnölar bebin och jag skall helghandla på carrefour - man får utnyttja de timmar som är bra att handla på, typ nu och typ absolut inte om 6 timmar!!!
Men om jag inte är död i kväll skall jag blogga igen, har en del att berätta!

3 comentarios:

Elin dijo...

Vet precis vad du menar,väldigt lätt att fastna framför datorn.Har du förslag pá nágra bra sidor för graviditet och de frágor man kan tänkas att ha. Kommer själv inte pá nágra just nu,det stár rätt still däruppe. Ha en trevlig helg.
/Elin

Viktoria Löwenthal dijo...

familjeliv.se har svar på det mesta men de är ruskigt elaka där emellanåt så akta dig för att fråga på fel sätt eller fråga ngt som ngn annan frågat tidigare samt ha inte spansk omoral att vilja ha epidural el kejsarsnitt etc etc...
men som sagt, där finns tusentals i samma situation så det finns svar på det mesta, och snabba svar.

Viktoria Löwenthal dijo...

sen finns det

http://www.pasmallen.se/
http://www.gravid.se/

och tusen till, sök på google, tex på "gravid vänta barn" så får du upp det mesta.