19 feb 2008

Hotell i Mataro

Nu säger Google-reklamen att man kan hyra hotell i Mataro - spionerar Google på mig? har de ngn som sitter och läser mina inlägg? Fattar de hur tidigt vi måste gå upp för att fixa pass?
Mennu skall jag lägga till en sak: Min förvirrade man har en stor grej på G på sitt jobb. Sin vana trogen blir han då TOTALFÖRVIRRAD och snurrar till allt annat, inget går in och allt vett har åkt ut. Så idag för att fixa Galas pass så ringer han till Registro Civil och presenterar sig som Ja hej det här är Roger Marcer, Junias pappa...
Öhhh?? Känner de Junia där???? Och vad vill han med det?
Följden blir att jag nu på eftermiddagen upptäcker att det utdrag ur bokföringen de givit oss är - jo visst - till Junia. Skönt att vi upptäckte det idag och inte efter att Rogge köat från fem på morgonen...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

HAhha, det var också en väldigt rolig liten anekdot om Rogge, han e för skön! Hälsa honom!

Pussar Emma

Viktoria Löwenthal dijo...

: ) så skön så skön...lätt förvirring i små doser är helt ok...i stora...inte helt ok!!