1 feb 2008

Det kom ett gäng relativt glada kossor


3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Ja men någonstans kan jag faktiskt förstå henne. Omringad av en massa främlingar, massa oljud, utklädd tillsammans med sina kompisar och dagisfröknar vandrar de på gatorna och blir beskådade. Plötsligt ser hon sin mamma och nya lillasyster - självklart att hon föredrar deras sällskap! Hade jag också gjort om jag var i hennes kläder (bokstavligen). Allt blev bara för mycket - vilket hon ju redan indikerat när hon vaknade natten innan. Men hon är bus-söt som kalv!

Ha en trevlig helg! Grattis till en fin familj!

Viktoria Löwenthal dijo...

Jag förstår henne FULLSTÄNDIGT! Fråga bara de på mitt jobb/svenskföreningar/Ikeakrets etc. hur många gånger de försökt få med mig i luciatåg och hur många gånger de har lyckats...zero patatero.
Så visst, arv och miljö.

Viktoria Löwenthal dijo...

Och tack! Nu är helgen slut och den har varit trevlig, lugn, nice och lite karneval och REGN!!! YUPPI!