19 feb 2008

Junias grattar Gudmödrar Betty & Dottis till US-visum!!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

hjääälp, jag dör! det där är så gulligt, & värmer så om hjärtat, att jag nästan får ont (hur nu DET hänger samman..?)! lavv från skåne, imon new york...

Anónimo dijo...

Que ricas por favor! como quiere Junia a su hermanita, dandole besitos.... y Gala esta alucinada, encantada.... jeje... Buenisimo el final,'mama que cau...'
besitos
Silvia

Anónimo dijo...

hahaaa, så jäkla bra!!! Gala ser smått lite chockad men ändå förtjusande lugn, åh junia e bara för go!!

Besitos a toda la familia

Emma

Anónimo dijo...

Tänk att få börja dagen så, skrattkvoten redan uppfylld, Junia sååå gullig mot lillasyster kanin - den feta näktergalen eller snarare den feta åkersorken - som hänger med bra tycker jag.

Rebecca Löwenthal dijo...

gullungar!!!sicken storasyster, med tiara (sitter den fast på huvudet eller?) isaac säger: jag längtar efter er, allihopa!fast nästa gång kan du väl vända kameran rätt, så vi slipper sendrag.
pusspuss nu far vi te norrland

Anónimo dijo...

Åhh så underbart, detta gjorde min dag!