15 feb 2008

Skål för Jubilaren!!!



HIPP HIPP HURRA!!!


Här har ni honom! Även om han i egen hög person inte är med oss då han flytt fältet så kan vi ju fira honom här i cyber, eller hur? Han som är en del av roten, ja inte till allt ont men däremot till en stor syskonskara där jag ingår som del 4, yngsta versionen i första klanen, sedan som del 4 ovanifrån, äldsta versionen i sista klanen. Fast sedan har åren gått och klanerna mixtrats om så till den milda grad så man får vara glad om man vet vem man är alls..
Min far, den Store Sture Andersson, fyller idag 70 år och firar det genom att sitta i en soffa och njuta i Polen. Ja det var vad han sade att han gjorde tidigare idag när jag ringde.

Söker man på Google så hittar man lite lustigt: Ett dagis i Buenos Aires som heter Sture Andersson, en glad missionär, en finsk doktorand samt ngn ishockeyspelare född 1949 som fått brons. Ingen av dem är min far.

Men, vad jag egentligen vill säga innan denna dag har lämnat in är:
Grattis pappa och välkomen till Katalonien om du ngn dag skulle göra slag i saken och pensionera dig!

1 comentario:

Anónimo dijo...

grattis pappa! Och jag hade GÄRNA följt med och spat i polen :-p ja katalonien med för den delen....
/ del 2 nedre skaran, del 6 av hela mixen...