21 jun 2007

Våga dig inte till Real Madrid!!!


Zlatan på väg till Real Madrid. Det går inte. Det är lika omöjligt som att Agilent skulle chockhöja min lön (typ mer än 3%). Jag kan bara hoppas på Helena Seger, att hon tycker att Madrid är like ute som Victoria Beckham tyckte, och därmed vägrar. Bakom mannen står kvinnan, eller hur? Up to prove nu, Helena, inget djäkla Madrid för er. Fatta hur varmt och äckligt där är nu, en kokande kittel. Fatta hur UTE Madrid är jmf med Barcelona (Precis som att jag bryr mig..jamen jag försöker bara övertala henne, har kännt av hennes stil och jag tror nog att hon bryr sig, i alla fall lite)


Om Zlatan ska till Spanien så måste han komma till Barca. Och med Barca menar jag KLUBBEN som är det ENDA här som heter BARCA. Barcelona förkortas INTE barca, det är bara dryga stockholmare som tror det (Jag ska till Barscha på kortweeekeeend,ja guuuuud, jag eeelskar barscha!!). Barcelona, om det skall förkortas, kallas BARNA. Med kort A. Så, nu har jag ÄNTLIGEN klargjort detta, låt mig nu slkippa alla dessa bloggar med Barscha-teman. BARCA ÄR KLUBBEN. FC BARCELONA. Ok?


Tungt vägande skäl för Zlatan att INTE gå till Madrid:


1) Man spelar inte i Madrid. Det är bara så.

2) Som gamla MFF-are måste vi hålla ihop, det funkar inte att han spelar i Madrid. Han har ju för fan spelat med min lillebror Knut i MFF (jorå, det är det coolaste jag har att komma med i fotbollsväg). Och min pappa Sture var ett tag läkare för MFF. Fatta linken! Det är ju för fan stora grejer det här.

3) Barcelona är mer som Malmö, inte så lättimponerat som i Madrid. Men vi behandlar vårt Barca med respekt, don´t you worry.

På bilden, MFF runt 1910

No hay comentarios: