17 jun 2007

Adlibris

Ibland ligger man bara rätt i tiden

Skulle rekommendera Emma lite bra sommarläsning, och eftersom hon inte har läst ngn av Stieg Larssons böcker så har ju hon en fantastisk sommar framför sig.
Jag fick dock fullständigt hjärnsläpp när jag skulle säga vad böckerna hette, Millenium var det enda som dök upp i huvudet och så mycket vet jag att DET heter de inte.

Vi gick in på Ad libris och kollade och tänk va, mina tips på sommarläsning är så extremt i tiden!! Ad libris egen "favoritlista" lyder såsom följande:

1.
Luftslottet som sprängdes
Larsson, Stieg


2. Tyskungen
Läckberg, Camilla

3. Är det någon där?
Keyes, Marian

4. Flickan som lekte med elden
Larsson, Stieg

bla bla bla och så

20. Män som hatar kvinnor
Larsson, Stieg

Att "Män som hatar kvinnor" fortfarande är med, trots att den nu har ett år på nacken (utgiven 2005) visar ju hur BRA och SPÄNNANDE den är, eller hur?!

Läs mer och beställ hem böckerna:

http://www.adlibris.se/chartsdetail.aspx?chartnumber=37&chartname=Sk%f6nlitteratur&chartdate=2007-05
(Hm...i vanliga fall kan jag ha en länk men dold under ett ord, i detta fall Ad libris, men på denna bloggen får jag inte till det. Och så blir det så här fult. Någon som vet hur man skall göra?)

No hay comentarios: