1 jun 2007

Njae

Nu har jag läst klart boken och njae, jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Slutet var lite hattigt, det kändes lite ogenomtänkt. Så nä, den rekommenderar jag inte, inte som enda sommarläsning i alla fall. Om man bara vill läsa en thriller i hela sitt liv kan man läsa ja, vilken är det nu? Karin Alvtegen heter författaren, men hon har skrivit några böcker vars titlar jag bara blandar ihop jämt (Skam, Svek och Skuld).
En av dem är så outstanding jäkla bra så det gör ont i thrillerhjärtat mitt!! Jag googlar och försöker hitta men kommer bara in på luddiga sidor (ja ni kan ju själva tänka er vart dessa tre orden leder en...).Vänta lite så ska jag googla klart Nu så; SVEK var det ja...huga..Finns kort recension (inte alltför avslöjande, ingen fara på taket!!!) på

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9127107582&r=1

Hahaha, under beskrivningen av boken finns en kundrecension, ja oj vad man kan tycka olika om sådant som man tycker verkar så självklart (som att denna boken är fantastiskt bra!!). Caroline skrev:" Svek Jag màste helt ärligt säga att "Svek" var en av de sämsta böckerna jag har läst, och jag har läst mànga. Sà fruktansvärd deprimerande, jag blev sà ledsen av att läsa den. Direkt jag var klar började jag läsa en annan bok direkt. Ville bara glömma "Svek". av Caroline, 2007-05-23

Tjolahopp!!!

No hay comentarios: