27 jun 2007

Ni är hemliga

Det är lite hemligt det här med att blogga. Ja inte så mycket från bloggarens sida, jag är ju här och nu och fri att besöka. Men alla ni som besöker. Och alla bloggar som jag kikar in på, alla jag läser om, vad de gör, de hoppar studsmatta, blir kära, fyller år, firar midsommar med vänner, har på sig märkeskläder etc. där är det jag som är hemlig.
Jag tycker inte det är konstigt att lämna en kommentar om jag ser ngt jag tycker om eller ngn jag vill säga ngt till. Däremot tycker jag det är JÄTTEKONSTIGT när ngn kommenterar ngt på min blogg. Någon som jag inte känner tycker det är mödan värt att plita ner en rad eller två. Tycker ngt. Många tycker men skriver ingen kommentar. Och då undrar jag ju ännu mer. Vem det är, var människan bor, i vilket land, lycklig? olycklig?

Fantastiskt! Visst är det en spännande värld vi lever i? Helt jäkla galen emellanåt.

3 comentarios:

joshua dijo...

It's so nice for me to have found this blog of yours, it's so interesting. I sure hope and wish that you take courage enough to pay me a visit in my PALAVROSSAVRVS REX!, and plus get some surprise. My blog is also so cool! Don't think for a minute that my invitation is spam and I'm a spammer. I'm only searching for a public that may like or love what I write.

Feel free off course to comment as you wish and remember: don't take it wrong, don't think that this visitation I make is a matter of more audiences for my own blogg. No. It's a matter of making universal, realy universal, all this question of bloggs, all the essential causes that bring us all together.

I think it's to UNITE MANKIND that we became bloggers! Don't see language as an obstacle but as a challenge and think for a minute if I and the rest of the world are not expecting something like a broad cumplicity. Remenber that pictures talk also. Open your heart and come along!!!!!

Sara dijo...

Kan Joshua svenska också? Eller finnsd et en spännande engelsk version av denna blogg?

Viktoria Löwenthal dijo...

Joshua är helskum, helt klart!