12 jun 2007

The phantom of the opera..

..is here - i mitt huvud! PÅ mitt huvud! Det är jag! Jag ser för fan inte klok ut, jag har cirka 70 bett bara i ansiktet och igår och idag är de på topp!

Nu har jag provat:

Kalamina - spansk lotion från apoteket som Junia fick då hon hade vattkoppor
Aloe Vera - ingen vidare kommentar behövs
InsectDHU Gel - ngn homeopatgel
Ansiktsmask från Carrefour - med lugnande örter o lera från Röda havet
Potatismjöl - lite svårhanterligt, särskilt i ansiktet

och blivit rekommenderad Clarityn som pomada (från jourhavande doktor) vilket inte existerar och aldrig har existerat (enligt apotekaren), filmjölk (min pappas rekommendation) samt att dra ngt gammalt över mig, sövas ner alternativt kylas ner och vakna när detta gått över (min egen rekommendation och antagligen det som jag kommer att göra).


1 comentario:

Rebecca Löwenthal dijo...

Kan inte förstå varför vi inte fick se en bild när de var på toppen... Hoppas dock att de lagt sig vid det här laget.