17 jun 2007

Besöksstatistik

Inga besökare

Det känns ju lite fattigt när man kollar besöksstatistiken för den här bloggen, right. Men idag är det dag 1 som jag har denna lilla räknare så förhoppningsvis skall det uppgå i mer än 4 inom kort, eller hur?

Men det jag tycker var lustigast var att när man ber om att få den här tjänsten tillsatt till sin blogg så får man förfrågan om man vill ha "fake statistics". Jag kan alltså få det att se ut som att jag haft 23876 besökare sedan start. Shit my god - vet inte vilken i ordningen, nr 3?

Vem skall jag ljuga för? Vem läser min blogg? Mest nära och kära kan jag tänka mig.
Jag kan alltså verka mer populär (blogg-poppis alltså, inte poppis i riktiga livet) än vad jag egentligen är. Genom att fake-a statistiken på besökare.
Svårsmält.

No hay comentarios: