1 jun 2007

HEJ!!

Jo, jag har bytt. Efter 4 dagar med en annan bloggsite har jag nu hittat hit.
Om det var värt besväret att copy/paste alla inlägg? Jo, faktiskt.

Användarvänlighet är ett MÅSTE, i allt, och ja, det här känns som hemma.

Så nu har inläggen hamnat i oordning vilket gör att jag verkar mer osammanhängande i mina resonemang än vad jag brukar (jag menar, hur kan shit-my-god nummer 2 dyka upp före nummer 1?) , plus att det ser ut som att jag är knallpsykotisk med mina typ 15 långa inlägg på en timme.

Men, det är som sagt priset jag betalar för användarvänlighet. Jag kan ta det.

Sån e jag, höll jag på att lägga till.

Men var lugna - I am here to stay - och har man bara lärt sig att stava till lowenthal en gång så är det ju inte så mkt svårare nu, viktoria med k and that´s it.

Nu ska jag sova, imorgon är det underbar UNDERBAR helg, igen! Vilken tur att den kommer en gång i veckan. Och i vår by firas "Vilassar Mar de Flores" (Vilassar ett hav av blommor) vilket är en stor tävling i att smycka gator och torg med växter, träd och blommor, hela jättekreationer. Det är som att leva i ett sagoland för några dagar, allt blommar och luktar ljuvligt!


No hay comentarios: