18 jun 2007

Stadie efter zoombie - jo visst!!

Vem trodde väl att det fanns ett stadie till efter Zoombie?

Jo då, jag har nu gått steget längre - grönsak!! Jag är HELT golvad! Avi Joan (farfar Joan) tittade lite roat när jag ur matkassarna lassade fram det ena färdiglagade efter det andra; Pizza Taradellas, Carrefours canelonis och lasagna, Findus grönsaksbiffar (man fick tre paket för priset av två om man provade de nya ärtburgarna, helt ok, fast jag skulle nog kräkas om jag provade dem igen, de hade den effekten), etc. Men hör det värsta: jag värmer en hel pizza även om jag VET att Junia och jag bara äter en halv för jag ORKAR inte dela den i två bitar o hämta plast till delen som blir över o stoppa in den i kylen. Höjden av grönsaksleverne.

Men, det skall väl snart gå över, är i vecka 10 imorgon...länge leve vecka 12, veckan då livet skall börja igen!

No hay comentarios: