4 jun 2007

Neuer post..

betyder alltså skapa inlägg, ok, bra att veta.

Plan "Tjäna pengar för att kunna vara hemma med bebis nummer 2" har startat.

Alla råd är välkomna, alla skitjobb likaså. Skulle ngn sedan ha ett välbetalt extraknäck som dessutom är LITE intressant (bara lite, glöm inte att jag suttit med Davids anatomiöversättningar sedan 2004, jag menar - jag är inte kräsen och min "rolighetsnivå" är otroligt låg och lättillfredställd) att erbjuda så GÖR det for God sake.

Förtydliganden (för de som inte förstått det oinbakade meddelandet ännu):

Jo, jag är gravid - TJOHOOO!! Beräknad födsel Januari 2008 så ja, det är väldigt tidigt och fortfarande long time kvar att gå. Men jag hoppas allt ska gå bra och ja, mer kan man inte göra.
Jag ante att jag var gravid redan typ 2 veckor efter mens så för mig känns det som att jag varit gravid JÄTTELÄNGE!

1 comentario:

Anónimo dijo...

hihi hoho hihi :-D
Jag är så glad och stolt moster!!
:-D
<33