17 jun 2007

Marabou Mintkrokant för gravida utlandssvenskar



Hur snabbt kan de ha den här?




3 comentarios:

gosa dijo...

Nytillkommen läsare, så kommentaren blir lite sen...
(Som en del andra letade jag inledningsvis info om att gifta sig i Spanien)

Hursomhelst:

Tack för tipset!
Nu när de har fast frakt så ser detta ut som ett mycket bättre alternativ än den ICA-butik jag använt tidigare.(http://www.icasvenskmat.se/)

52 paket Zoega för drygt 200€ ser ju lockande ut. Kan inte riktigt med Bonka, Saimaza och de andra...

Viktoria Löwenthal dijo...

ja själv har jag hamnat i ingenmansland, tillsammans med miljoner andra...Nespresso...mmmmmmmm

hur går det med giftandet annars, får du kläm på det? hittat all info du behöver? det finns ngnstans på min blogg. i alla fall om man skall gifta sig borgerligt, inte kyrk.

gosa dijo...

Nespresso har jag faktiskt inte ens fått chans att testa ännu, kör med moka-bryggare på spisen och svindyrt importkaffe från Alcampo när jag inte har Zoega.
(Hmmm... kaffe kanske kan vara ett ämne om jag någon gång känner mig inspirerad att ta upp mitt egna skrivande...)

Visste du förresten att Alcampo i Diagonal Mar säljer Polarbröd? (när vi nu är inne på Svenskt, menar jag)

När det gäller giftermål har vi precis börjat titta på det (borgerligt) och det var så jag hittade dig. Har sett inlägget där du beskriver gången, så det får bli vår utgångspunkt.
Så tack för den infon!