21 jun 2007

Attans, Metro låter dig bli rik.

Nu har jag gjort helt fel, igen! Varför är jag så impulsiv? Varför kollar jag ALDRIG flera alternativ?
Jag har redan bytt blogg en gång på 1 månad, jag kan ju knappast byta igen, eller?
Nu ser jag att om man bloggar på Metro så kan man tjäna pengar! Det är ju det enda jag vill med det här bloggandet.

Men, du som är smartare, och kollar först, och jämför, etc. du kan ju starta blogg på http://metro.se/se/article/2007/06/18/18/1845-42/index.xml

Varså god.

3 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Det är väl bara att byta igen, det är bara att radera befintlig favorit och lägga till en ny. Vi, den trogna lilla skaran av nära och kära och eventuellt några främlingar, följer dig ändå!!!

Angelica dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Angelica dijo...

Ändrade kommentaren över:

Det är inte värt besväret att byta. 3 öre per besökare betyder att du behöver 1'000 besökare för att få 30 kr. Och läser man det finstilta så står det att man måste ha minst 3'000 besökare per månad för att få några pengar alls. Jag hajjade också till och fick dollartecken i ögonen när jag läste artikeln :P Men sedan sprack mina förhoppningar och jag landade på jorden igen. Jag har högst 1 besökare per dag.