27 jun 2007

Men sorry!

Det är verkligen inte min mening att sitta här som ngn slags nyhetsuppläsare och bara rapa upp spanska nyheter på svenska. Jag hade ngn slags poäng med det där om katalanerna och deras spermier, ngn rolig vitsig liten slutkläm. Men tyvärr så händer det alltsom oftast nu för tiden - jag får tilt. Helt jäkla totaltilt, så till den milda grad att jag inte märker det utan glatt avslutar det jag höll på med och går för att göra ngt annat. Det var inte förrän jag låg och skulle lägga Junia som jag kom på att jag helt hade glömt bort vad det var jag ville säga med det där inlägget tidigare.

Tyvärr har jag inte kommit längre än så, alltså att jag ville säga ngt lustigt men tyvärr publicerat ngt ganska olustigt och fortfarande inte kan komma på det lustiga.

No hay comentarios: