17 jun 2007

Allt för folket

Allt för folket

För alla som sitter i ett regnigt Sverige och drömmer om södern och solen så har jag nu lagt in lite länkar till mysig spansk musik, sånt som vi svenssons gillar. Jag passade även på att lägga in lite länkar till trailers till ngr av mina favoritfilmer, så är det bara att välja ut en film av de föreslagna, beställa lite god take-away thai (NÄR ska det komma till Vilassar?? Typ aldrig. Ok) och spontant springa till videobutiken (ni som har det så lyxigt så att videobutiker är öppna på en söndag..här måste man typ komma på redan på fredagen att man vill kolla film på söndagen, för på lördagen är allt uthyrt och på söndagen är det stängt. Amen.).

Och inte kan jag få tag på Marabou Mintcrisp heller, mina senaste besökare har missat denna väg till mitt hjärta och IKEA har slutat med riktiga chokladkakor, de har bara tramsrullar samt sitt eget märke som till råga på allt har en EXTREMT otilltalande förpackning i bajsbrunt. Sant.

Måste tilläggas att besökarna i och för sig hittat vägen till mitt hjärta för länge sedan (det är därför de vågar låta bli att fjäska 100%) och för det andra har de bidragit med både Semper välling (tror fan de kom med en rejäl 8 packskartong!!) och Bob jordgubbssaft samt ett ruskigt trevligt sällskap. Det räcker och blir över (fast jo, nä, marabou mintcrisp är det ju inte).

No hay comentarios: