30 jun 2007

16 veckor gången?



..njae, men det ser ut så. För att göra nya bebin rättvisa läser jag lite då och då på olika forum och så, typ "hur stor är bebisen nu" och liknande. På vecka 16 (jag är ännu bara i vecka 11, om ens det) står det att: "Nu kan man ofta se att man är gravid, i alla fall om man bär tunna trikåkläder."

Tunna trikåkläder? Jag bär whatever och vid det här laget vågar ALLA fråga om jag är gravid. Så nära sommarsäsong (ja, jag bor ju i Spanien, sommar börjar först i augusti) och folk vågar fråga om jag är gravid - då är det fan att det syns, med eller utan tunn trikå!!!

Var kommer det här sluta? Jag menar, checka in hur stor min mage var på sluttampen sist, och då vart den ändå ganska behagligt liten de första 5-6 månaderna!!!

Ja jag har ju i alla fall hållt mitt löfte: att ha en större lägenhet till nästa graviditet. Det var väldigt svårt att bo så litet med så stor mage, jag hade för skjutsingen problem att ta mig fram!

1 comentario:

Sara dijo...

ja jesus kors! det var en stor 16-veckorsbäbis!