11 jun 2007

Bebisar och stick


Vi har varit söder om Barcelona, Peces (vid Tarragona ungefär) och hälsat på våra vänner Roger och Nuria som äntligen har fått en liten dotter, Ona, här på bild.
De hade varnat oss att vi med all sannolikhet inte skulle få vår ljuva nattro (precis som att vårt sömnpraktexemplar Junia inte redan sett till detta...) men vad ingen kunde veta var att det inte skulle bli Ona som förstörde natten utan ett gäng FÖRDJÄVLIGA KNOTT!!!! Jag är HELT sönderbiten, jag tror fan inte jag överdriver om jag säger att jag kan räkna till 150 -180 bett (snarare en lätt underdrift).


Tror ni att Junia har ngr bett? Tror ni att Rogge fått några?


Nu fick jag precis tag på en läkare som var snäll och tog hand om mig per telefon, clarityn (pomada) kan tydligen användas trots graviditet. Kan ju knappast vara värre för bebisen än allt detta knottgift jag har i kroppen. Or? Oder? Öhh..

1 comentario:

Anónimo dijo...

samma här, var i vellinge, kom hem som en prickigkorv, tror du någon annan i familjen fick några??!!
Söt bebis!