15 jun 2007

Liiiten liiiten bebis

Embryot Embrius

Om vi inte haft besök hade jag nu scannat in det första fotot på den nye familjemedlemmen XXX (ja, jo, det blir ju lite så där, stackars tvåan, ska han/hon inte få ngt arbetsnamn som Garbi/Junia? Ska han hon inte få ngt namn alls? Ska det bli fullständig misär - vi glömmer att ta med kameran när vi ska till BB och hoppas på att den nye/nya är lik Junia så att vi måste låtsas och använda vissa av hennes födelsefoton på nytt...).

Vår scanner tjuter så mycket så jag tror att Nima som ligger och sover i vårt arbetsrum/gästrum hade vaknat, och det vill vi ju inte när hennes mamma Emma och jag sitter här och tjattrar, hon över en flaska vin och jag, ja jag...öööhh, ja jag över en flaska vatten alternativt myntate som jag gjort själv (gott och lätt: koka upp vatten, lägg i massa färska myntablad och lite socker, stoppa in i kylen, drick iskallt med isbitar och citron).

Men, om jag inte är lika zoombilik som jag varit de senaste tre veckorna så lovar jag att jag imorgon ska ta itu med en massa saker, bl.a fixa lite med den här bloggen.

No hay comentarios: