26 jun 2007

Andras bloggar

Många många bloggar, i synnerhet de riktigt populära, handlar om mode.

Jag har nu, lite sent kanske men ändå, förstått att jag är HELT ute. Out. Helt och hållet. Och vad värre är, jag är helt ointresserad. Jag FÖRSTÅR inte ett jutta av alla dessa modebloggar. Varför vill jag veta vad alla har på sig? Jag bryr mig faktsikt inte. Och jag bryr mig faktsikt inte om mina jeans e köpta på coop om jag tycker att de är snygga/sköna.

Ska jag under varje bild av mig eller junia eller rogge skriva vad vi har på oss (tja, junia e ju simpel, alltid i favoritklädseln gudasgod = naken)? Här är jag med mina ööööhh hundra år gamla glasögon från en pakistanier som sålde dem för 3 euro på gatan i Barcelona, samt ett par byxor från öööhh låt mig se, vrid och vänd, njae, det går inte att se märket längre, ja, nåväl, min topp är jättesnygg, eller den var jättesnygg, jag fick den av Saran när den var fullständigt ute (men den HAR i alla fall varit inne) och vad fan, still going strong, eh?

Nä, gott folk, helt ute. och mest bara svartklädd, det är så praktiskt och går ihop med allt (..annat svart!).


2 comentarios:

Maria Agrell, Barcelona dijo...

Ha ha.

Jag är som du. Helt otroligt ointresserade av modebloggar. Jag fattar absolut INTE alls hur någon överhuvudtaget orkar/vill läsa om vad andra har på sig på dagarna. Helt B.

Svart funkar väl bra. Typ jämt.

Viktoria Löwenthal dijo...

Haha, vad skönt! Då är vi två!

Och som kan blogga om annat (odrägligt mycket idolfoton på våra vackra barn, t.ex).