15 oct 2007

Intressant

Jaha, så mitt liv kommer nu bestå av dolda kameror för att se hur våldsam (eller inte) jag är..hehe. Ja men ärligt, det lustiga är ju som alltid, vad olika man kan uppfatta en människa. Jag blir lika förvånad var gång någon uttrycker sig i termer som gästbloggaren, att man över huvud taget blir FÖRVÅNAD om jag verkar lite agro.
Jag som ser mig själv som otroligt (överdrivet) stridig och alltid kämpar med att förbättra denna bild, både inför mig själv och inför andra. Men men, när jag lade Junia så låg jag och tänkte på en lång analys av det hela och så fort jag har tid (dvs när restriktionerna släpper lite på The Office, hehe, nu blir min kollega näst till höger nervös när jag uttalar mig så anarkistiskt!) så ska jag publicera den i sin helhet (shit, jag lovar alltid en massa intressant som komma skall, men har ni sett något av det? Nähä nä).

No hay comentarios: