4 oct 2007

På tal om sex



Jag tänkte att för alla er som inte orkar klicka er in på Aftonbladets link (som jag skrev om tidigare) om 19-åringen som har levt livets glada dagar tillsammans med Stureplansprofilerna så publicerar jag en bild (från samma artikel som tidigare) så att ni ordentligt och lätt överskådeligt kan se hur man ser ut efter lite hårt sex.

Sedan kan man som sagt diskutera om man efter det tar sig en hutt eller inte.



Citat från samma artikel: ”Sådana här skador kan man ha om man har frivilligt samlag”, säger 25-åringens advokat Björn Sandin.

Jo visst.

3 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Personligen hade jag tagit två eller fem, under en mycket lång tid framöver.

Pablo dijo...

hade jag sprungit ut efter att ha blivit våldtagen så hade jag nog tagit en dubbel dos heroin för att inte vara närvarande längre, överhuvudtaget. Tror inte att jag hade kommit över sådant övergrepp, varken mentalt eller fysiskt. Och han, Björn Sandin, skall kallas för advokat. Ett hån mot samfundet.

Viktoria Löwenthal dijo...

håller med er båda, bpde ett antal drinkar samt en lagom dos heroin, ja du, sätta sig i en rättssal med dessa "profiler" och deras härliga advokat måste vara döden rakt av.