26 oct 2007

Fobi

Idag hade jag lite eftermiddagsledigt för jag skulle egentligen träffa en butiksinnehavare som eventuellt var intresserad av att köpa kläder från Vera velour men sedan blev det inte av men då var det lika skönt att låta avi Joan hämta Junia på dagis och leka med henne och jag kunde kolla lite kläder till rådhuset.

Åkte fel när jag skulle till Glories (hittade inte parkeringsnerfarten och blev raskt bortslussad till nya spännande kvarter..) och hittade så smånigom istället till Diagonal Mar (köpcentrum). Där hittade jag en nerfart till P-hus men SHITTAMOJJA! Ett tag var jag fan på väg ut ur bilen och be någon annan köra ner den. Det stupade brant brant neråt och halvsvängde emellanåt. Och så en fullständig sväng 180 grader...Redan då började jag få panik - HUR FAN SKA JAG FÅ UT VÅRT SCHABRAK TILL BIL HÄRIFRÅN??? Spanska garage är gjorda för Seat Ibiza typ, inte för Ford Mondeo..

Jag antar att detta påverkade mig, jag kunde inte koncentrera mig på att kolla kläder utan kom hem med mer "lättsmälta" saker, dödskallepyjamas samt ett par Hello Kittymockasiner till Junia. Klockrent, båda två.

No hay comentarios: