7 oct 2007

Åh dessa takterrasser!


Något som aldrig slår fel är en sammankomst på någons takterrass. Det spelar knappt någon roll vad man gör, med vem man är eller hur det hela går till, det är något trolskt över det hela ändå. Självklart kan det vara over the top, trevligare än trevligast, som igår då jag var på konsert med Junia hemma hos ett par vänner som bor i grannbyn.

Jag spelade in en liten snutt med min mobil så att Rogge skulle förstå vad trevligt vi hade det medan han städade lägenheten och organiserade sig inför kommande jobbvecka. Musiken, utsikten, maten, människorna, allt var så rysligt trevligt!

Tyvärr ser jag nu medan jag höll på att ladda ner filmen att det var usel kvalité och inte i närheten så trolskt och trevligt som i verkliga livet så nej, tyvärr inget jag tänker publicera här. Biler får duga.

No hay comentarios: