12 oct 2007

Black Orpheus

Vackraste avslut på en i övrigt vidrig vecka

3 comentarios:

Viktoria Löwenthal dijo...

Please, för allas lugn och ro: Vigila med att nämna namn och adresser. Jobbar man på The office så jobbar man på The Office, inget annat :)

Tack alla andra anonyma för kommentarer angående all den glädje som denna fiiiina fiiiina video ger, ja man blir alldeles..pjuh! Tyvärr var jag tvungen att ta bort kommentarerna då jag inte hittade något smidigt sätt att korrigera dem (ta bort namn).

Anónimo dijo...

jag sitter här iallafall och dansar med mina tår

Rebecca Löwenthal dijo...

Snacka om ungdomsminnen! Orpheo-videon spelades om och om igen, under varenda skolktimme, när jag smugit tillbaka hem. Bandet blev raspigare och raspigare och till slut dog det. Men den var underbar, alltigenom underbar.