31 oct 2007

Is THAT a sign??

Vi har årsavslut idag, och vad flyter upp i vattnet härutanför om inte en huvudlös kropp. Is it a sign? Is it over? Ska vi stänga bygget?

Här höll byggnaden på att rämna, istället för att boka ordrar för fulla muggar stod alla och hängde ut över balkongräcken och mot fönstrena som är mot havet, och somliga fixade lite extrapengar genom att fotografera och sedan sälja fotona till tidningen. Och bli intrevjuad av Gente (skvallerprogram av högsta klass)..wow. Jag som tyckte vi fått så mycket restriktioner, gäller inte de alla? Jag menar, om jag inte minns fel måste The Office godkänna om man vill ha ett extraknäck som på ngt vis interfere med ditt arbete - och att fotografera på arbetstid är väl ändå att interfere..i synnerhet en dag som denna, årsslutsdagen med stort Å (?).

Äsch, jag är bara sur och gnällig för att jag glömt min kamera/mobil i bilen och därför inte kunde vara den som var den. Fast jag hade inte sålt dem, jag hade lagt upp dem HÄR.

Mer läsning för alla som är lika morbida som jag och mina övriga 480 medarbetare (för jorå, alla har INTE gått och tittat på den stackars huvudlösa kroppen) klicka här (this time it´s for real men helt garanterat luktfritt, för säkerhets skull).

No hay comentarios: