19 oct 2007

Diskbråck och låga hyllor är en dålig kombination.

Diskbråck och gravid är en vanlig men ack så dålig kombination. Skulle ta lite bröd men mitt vanliga fullkorn som ligger i frysen var slut så jag rotade runt lite i brödkorgen som är längst nere i ett skåp. Jag har inte varit där och rotat på ett tag eftersom det gör så ont att böja sig ner.
Vad jag hittade fick mig att fundera på hur det kunde se ut i t.ex kylskåpets nedre regioner. Jodå, mycket riktigt. Så nu har det rensats och slängts och hafts sig.

Wanna see what I found? Ok, jag utnämner mig själv till århundradets marrana (äckelpäckelgumma) men delar väl i alla fall platsen lika med Rogge och Junia, jag menar, de bor väl också här?


2 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Äckligt värre, du. Fast du kanske kan lämna in det på nåt apotek, så kan de eventuellt göra nåt nytt spektakulärt penicillin, som även biter på mördarbakterier. Det tycks åtminstone finnas en rejäl grundstomme att ta av.

Viktoria Löwenthal dijo...

Huuuu, säg inte sånt till rogge, då kommer han köra på sådana argument för allt, dammråttorna under sängen, de kan man sälja till laboratorium - de måste bara bli tillräckligt stora...