4 oct 2007

Morgonobservation

GUD vad folk petar näsan! Så fort det blir kö så börjas detta eeeeviga petande. Långt upp ska de också. TVI!! Peta, gräva, gräva mer, raska runt lite vid utgången och så, den värsta biten: TITTA PÅ FÅNGSTEN!! Och det är där jag alltid undrar: Vad tänker du nu?? Vill du äta upp den? Kommer du göra det? Kan du hålla dig?

Om det är människan på passagerarsidan som gör det så sitter vi faktiskt inte mer än en halv meter ifrån varandra emellanåt...

Jag kan inte låta bli att stirra, och älskar att se deras generade uttryck när deras blick möter min.

Bot och bättring, råd finns att få här.


Bilden från Wikipedia, hittade faktiskt INGEN bild med någon som petar näsan, inte på hela google. Däremot OERHÖRT många artiklar som avklarar ämnet samt ett tusental bloggar där folk, liksom jag, stör ihjäl sig.

4 comentarios:

Eva dijo...

Haha!

Anónimo dijo...

*S* Ja, du kanske får illustrera en egen bild på näspetande och lägga in på google? ;-)

Viktoria Löwenthal dijo...

Haha, där sa du det!!! Bild kommer ikväll, jag vet en GIVEN näspetarkandidat!! hennes största problem är vad hon ska göra av dem när jag säger att jag inte vill ha dem. Sist kletade hon in den på vagnssitsen då...

Rebecca Löwenthal dijo...

Men hon är väldigt generös, det måste sägas. Hon ger ju bort dem som avskedspresenter också...