20 jul 2007

Sommarpratare del 4

Fick tips från Helena (tack!) att läsa en artikel om sommarpratarna i SvD och det har jag nu gjort och ja, vad kan man väl säga.

Att Fredrik och Filip skapar debatt med deras urtradiga bla bla bla om droger, ja, det känns mest synd. Synd att någon som så uppenbart skall vara provocerande lyckas provocera någon tillräckligt för att få den uppmärksamhet de INTE förtjänar. Själv orkade jag inte ens lyssna så långt och tycker därför inte det är värt att kommentera övrigt. Deras blaj om amerikansk engelska och den amerikanska världen var för ballt för mig, jag fixade det inte.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Argh, vilken bloggröta. Att du ens kommenterar något du tycker har fått för stor uppmärksamhet. Svennebanan fasoner och jante ut i fingerspetsarna. Synd att du blivit bitter för att du inte hunnit med att göra det du ville i livet innan du klämde ut en unge. Cheers

Rebecca Löwenthal dijo...

Det var ju ett intressant inlägg av någon som uppenbarligen blivit trampad på tårna...

Viktoria Löwenthal dijo...

Haha, jo, inte illa, jag verkar ju minst lika provocerande som Filip och Fredrik : )

Och vem är Jante? Och vad har han med mig att göra? Är det en sommarpratare jag missat?

Anónimo dijo...

hahahahahahhaha