25 jul 2007

Sommarbloggare

Jag är orolig för hur det ska gå med min blogg under sommaren, jag kommer inte alltid ha dator nära, och inte alltid ha lust även om jag har en.

Kan man inte ha gästskribenter och se om bloggen kan leva sitt eget liv ett tag (och bli sjukt pervert och anmäld, yeah)? Typ som sommarpratare fast sommarbloggare? Fredrik och Filip kanske kan passa på att styra upp den här, hur var det nu, bloggrötan? Mindre svennig bitter jantelagsblogg. hehe. Say no more.

Vad tror ni? Om jag lägger ut ett allmännt password här och så kan alla gå in och skriva loss.

Fundera på det och säg vad ni tycker.

(tror ni jag kan anställa boten anna som sommarvikarie?)

2 comentarios:

Jobove - Reus dijo...

We have happened awhile agreeably in his blog, congratulations
Regards from Catalunya Spain
Thank you very much

Viktoria Löwenthal dijo...

Vem �r detta? s�g en identisk kommentar p� Maria Agrells blogg (http://mariaagrell.blogspot.com/). Vad vill m�nniskan s�ga?
N�r man ser fotot litet ser det ut som den typiske Etarran (medlem av ETA) och det k�ndes lite olustigt. Men om man g�r in p� sidan s� ser bilden annorlunda ut. Skum blogg, fattade ingenting.