4 jul 2007

idag har varit en jobbig dag

Vissa dagar skulle man ha rätt till time-out. Att plötsligt kunna befinna sig var man vill i världen, i vilket sällskap man vill (typ ensam...). Ingen som tjatar ingen som kräver ngt ingen som häller ut mjölkglaset (numera regel, minst en gång om dagen) ingen som upprepar sig till förtvivlan ingen som gör tvärtemot ALLT vad man säger ingen som krafsar på en med små mjuka fingrar ingen som får tag på den öppna rispåsen så att den åker i golvet ingen som släpar den nytvättade vita tvätten i marken ute på terassen som är gulfärgad av sista regnet med ökensand i ingen som spräcker ens fina älskade solglasögon genom att glatt bända dem åt två håll ingen som suger på batteriuttaget på mobilen så att den slutar funka ingen som säger bääääääääääling tills jag går ut ur rummet i protest när jag har sagt att med så mkt middag i magen BLIR DET INGEN VÄLLING ingen som skriker GASS så fort man går förbi någon som äter en glass och sedan hakar upp sig på det ingen som gallskriker så att jag blir döv när man är hos doktorn och tycker det är intressant att veta vad doktorn säger ingen som får för sig att man numera inte kan bada för att det är PEIX MAMA PEEEEEIX i vattnet efter att jag mitt dumma nöt glatt sade Titta Junia, tre små fiskar!!!!

Och på detta bestämmer man att man vill ha en till!!! Äh för fan, ge mig ett sådant där bomba suicida-bälte vad fan de nu kan heta på svenska, så att man i alla fall kan känna att man har en lösning på sådana här dagar.

No hay comentarios: