17 jul 2007

Sommarpratare del 3

Ska jag vara så här blödig länge till?? Jag kan ju inte lyssna på en enda sommarpratare utan att gråta.
Nu har jag lyssnat på Mikael Nyqvist och hört hans familjehistoria, och ja, det är väl för att min egen familj har så många brokiga inslag som gör att jag är mer lättrörd, men att dag ut och dag in sitta här på jobbet med hörlurar och tårar som rullar..ja snart börjar väl folk undra. Nog nu! (Fast visst hjälper det att jag har Marabou mintkrisp att tröstäta).

2 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Om ni kan tänka er att frossa lite i brokigt familjeliv så öppnar vi tjejernas rum för er att basa över! Vi är några som blir förtvivlade om basen skall ligga någon annanstans och som kommer att gråta utan eller med sommarpratares anekdoter och i martyrernas tecken kommer vi att avstå från att äta Marabou mintcrisp (fatta allvaret då alltså).

Anónimo dijo...

Ja, det finns många människor vars öden berör! Har strax en liten utmaning till dig på min sida...;-)