3 jul 2007

Bröllopsproblem


Som om det inte är tillräckligt problematiskt som det är att gå på bröllop i detta landet, vilket vi ska på lördag (DYRT SÅ IN I HUNDANS!!!) så står det nu när jag går in på min yahoo: Vad ska du köpa för ngt till en som gifter sig den 07/07/07 - SHIT!! Inte det också! Att det är ett specialdatum!!! Jag har inte sett detta samband. Fän.
Vet ni vad det kostar att gå på bröllop i Spanien (brukligt)?? Circa 100 euro per skalle, dvs 200 euro för mig o Rogge. Jag dricker ju inte ens vin till maten!!!!!!

Första gången jag hörde en spanjor säga: "Fan, i sommar har jag fyra bröllop" kommer jag ihåg att jag reagerade. Vad då fan? Det är väl bland det finaste som finns, fester till kärlekens ära?
"Jamen man blir ju för fan ruinerad, jag kommer bara ha råd att gå på max 2 av dem."
Fan vad tråkigt. Så är det väl inte i Sverige? Inte vad jag kommer ihåg, men jag har inte varit på många bröllop i Sverige.

No hay comentarios: