2 jul 2007

Godnatt


5 comentarios:

Maria Agrell, Barcelona dijo...

Så söt.

Nu har jag lagt in dig som en av mina favoriter på Bloggportalen :)
http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=14042

Och som du vet redan länkat till dig i ett inlägg från min blogg:
http://mariaagrell.blogspot.com/2007/06/svenska-bloggare-i-barcelona.html

Ciao,
Maria

Viktoria Löwenthal dijo...

Hej! Vad trevligt! Jag är fortfarande i nybörjarstadie så jag håller som bäst på att lära mig alla olika underliga funktioner (pinga etc.) men you just wait, så ska du nog också dyka upp ngnstans! Tar en attans massa tid bara, allt det där runt omkring.

Anónimo dijo...

Söta, söta Junia, men yogurtmonstret tar i alla fall priset!! Jag tycker att det är kul att läsa din blogg, den är väldigt personlig, humoristisk och omväxlande (även om jag inte har läst så många) Puss.

Anónimo dijo...

Jag har inte läst så många bloggar som är skrivna av andra alltså, dina har jag självklart läst.

Viktoria Löwenthal dijo...

Hurra! Mormor Kan! Föreningar för mormödrar som lyckas skriva kommentarer! (Fast att lyckas läsa kommentar på kommentar, det är nog överkurs...).