3 mar 2008

Sccchhhhhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyy


Tvättmaskinen funkar också....

5 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Jag önskade mig ju en ny dammsugare i 40-årspresent och släkten har skramlat ordentligt så nu när ni kommer har vi bedövningsmedlet ordnat. Den andra, Babas gamla, luktar lite underligt och indikerar att den snart kommer att börja brinna. Med tanke på att saker och ting faktiskt brinner när ni är här, så är det ju ingenting jag vågar riskera. Men tack för den nya spisen, den putsas minutiöst.

Viktoria Löwenthal dijo...

: )

Man blir så trött i huvudet bara, av detta dammsugarljud...

KARLAVAGNEN dijo...

Jag surrar minst lika bra som tvättmaskinen!

Anónimo dijo...

Jag föredrar helt klart ljudet av en tvättmaskin före en dammsugare, det är hemtrevligt och rogivande. Men en damsugares ljud - usch och blä. Sov gott Gala
HA

Viktoria Löwenthal dijo...

Karlis: Ja välkommen hit o surra du vbara! jag behöver cirka 2 timmar om dagen av surrande så att jag hinner plocka i ordning lite samt duscha/blogga.

Helena: Hmm...jo, det föredrog jag klart också, dessutom känns det ju lite bättre av miljö/elförbrukningsskäl.