18 mar 2008

Livet rullar på som vanligt




Vi gör samma saker som hemma, Junia har med sig sina röda dansskor så dagen startas med Poti Poti på cd-spelaren och de röda flamencoskorna på. Jag bloggar med en bebis på armen. Vi dricker Sir William (nyinköpt).

Det enda som är radikalt annorlunda är att Junia invigt sin overall som vi haft hängande i garderoben sedan över ett år och Gala har fått använda åkpåsen vi fått låna av Mari
medan pappa Rogge på hemmaplan tog årets första dopp igår.

Men det e ok, vi kan ta det!

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Gala ser onekligen ut som om hon undar vad hon gjort för att förtjäna detta.

Hoppas ni har det bra!

Anónimo dijo...

du snacka om att jag skämdes när jag hade sagt att det var helt ok väder, bara lite blåsigt,

"ingen overall till junia då"?

"Neeej det tycker jag inte du behöver..."

Sedan blev det värsta april vädret, jag blev lättad när du sa att du hade tagit med den i alla fall.

Puss Emma

Anónimo dijo...

såg att din dotter har samma skor som min syster. Min syster är fyra år och helt frälst i sina "dans skor". Hon har ett par svarta sen ett par rosa med svarta prickar, självklart köpta i spanien (fuerteventura). Svenskar kollar snett på oss när hon har dem på sig, svenska folket tycker tydligen att barn ska ha gulliga platta rosa/blåa skor med kardborreband tills de är 13.
(napmil.blogg.se)

Viktoria Löwenthal dijo...

I: ja helt foträtta är de kanske inte, men attans snygga! jag gav min väninnas dotter en flamencoklänningen en gång, det var INTE politiskt korrekt i det då så feministiska sverige. varför inte, undrade jag..