10 mar 2008

Mer om rojdisarna

Som ofta när man har lite bråttom så uttrycker man (tja man och man, jag!) sig lite oklart.
Vad jag ville säga var att det är FULT att säga att man har vissa saker, jag bör t.ex inte svara till den tyske överste chefen på The Office på frågan om "how´s the pregnancy going" att "jo tack, vore det inte för de besvärliga hemorrojderna som gör att det är allmänt fördjävligt så..."
Nä, då är det klart mer rumsrent att prata diskbråck.
Eller foglossning. Är det för att hemorrojderna sitter i rumpan? För jag har ju inte gjort något fel, jag krystade (helt i onödan...) på Junias förlossning och då kom de som ett brev på posten, and God ´knows they are here to stay : )
Så när jag sade att INGEN frågade mig om mina hemorrojder så menade jag lite mer svävande, lite mer på ett filosofiskt plan. Inte att ingen av er som bryr er "på nära håll" inte skulle ha frågat.
Öhhh...vet inte om det blev så mycket klarare nu..God natt kanske vore det bästa att säga..

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Ahaaa! I saw da light! Lite lättad att vi slapp en dokumentär med bilder! :-)

Anónimo dijo...

HA, jag som vettskrämt frågar ALLA som fött barn om de slapp hemisar, och om de inte gjorde det så måste jag höra så mycket som möjligt om detta viiiiidrig(tverkande)...MEN, dig har jag kankse aldrig frågat?? Usch fy fasen. Satckars stackars!! KRAM (hemisar och allt!!)