20 mar 2008

Och regnet det pissar ner

Visst, precis när man fick hopp om livet, solen sken, det var inte allt för kallt, ja då drar de till med att det skall bli snöstorm i natt och som det är nu så pissar regnet ner.
Jag förstår inte hur man kan bo så här. Jag blir alldeles genomsvettig när jag ska klä på mig samt två barn kläder för att gå ut (Min mamma hade 4 barn att klä på samt sig själv, hon klädde på mig först för jag var snällast och då satt jag och blev alldeles svettig men mest svettades jag på näsan och därav fick jag det otroligt vackra tilläggsnamnet Skinknäsa - den ni!!) och blir dessutom lurad av solen, ser jag sol tänker jag värme varpå jag inte sätter på oss tillräckligt och så får man en totalchock när man kommer ut på gatan.
Sol - värme, nähä då, inte i Sverige, sol - frys ihjäl ändå samt sol försvinner gärna inom två röda och byts ut mot mörker och blåst och hällregn. Det må vara billigare att ha barn i Sverige men det är klart bökigare, ursäkta mig men FY fan.

1 comentario:

KARLAVAGNEN dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.