22 mar 2008

Födelsedagsfrukost m konstrande dator


Nej, jag åt inte födelsedagsfrukost med en konstrande dator, not there yet.

Men jag satt här och förde över foton till datorn när den plötsligt kom upp med ett meddelande om att denna datorn inte hade ditten datt installerat etc. vilket sedan ledde till att jag skulle starta om datorn och under tiden tog batteriet i kameran slut så ja, bilder från frukosten blev det få just nu, kommer kanske senare.

Junia verkade dock nöjd med att för första gången sedan vi kom hit få upp övriga familjemedlemmar till hennes härligt tidiga morgonrutiner, fast jag vet inte om det var så kul...de vart rätt tysta och sega eftersom de roar sig med att kolla film på nätterna (själv somnar jag med Junia och Gala vid 21, lika bra om man nu skall upp vid 5.30 varje natt - Junia har blivit som andra svenska ungar..vad gör man för fel i detta land?).

Junia fick lite paket inslagna fint i gårdagens sydsvenskan (mord, hockey och mc-klubbar) samt en bit goood gooood Saffranskaka med Vit Choklad (Rebecca, Isaac & Junia bakade igår), vågar inte lämna ut receptet tills jag vet om det är hemligt eller ej, väääldigt god var den i alla fall.

2 comentarios:

Selmas o Gretas krypin dijo...

G R A T T I S J U N I A!!!!
Hoppas du får en TOPPENDAG med mycket ägg och annat smått och gott!!
MÅNGA LÅNGA KRAMAR PÅ 3-ÅRS DAGEN från oss alla, Selma, Dome, Maria, Tura

Viktoria Löwenthal dijo...

Hej!!! Tack tack säger jag å Junias vägnar!

Puss puss