6 mar 2008

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur gick det till? Jag har ju tidigare frågat efter vad som styr google-reklamen vi får skylta med (på tal om det, har ngn någonsin fått några pengar för det? Tror inte det.) och nu undrar jag ännu mer.
Varför? Jomen kolla, jag klagar ihjäl mig på Sterling och vad får jag? Jo visst, reklam OM STERLING!!!

Ofertas de Sterling
Estocolmo 45€, Copenhague 70€, Helsinki 100€, Oslo 100€
www.eDreams.es
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...dags att ta bort den där äckliga reklamen. Så fort Gala har klivit ner från min arm skall jag fixa det..

2 comentarios:

Elin dijo...

Pá min stár det ngt om gud...
Är nog inte rätta personen att göra reklam för gud. Undrar om de söker pá ord? Jag tror jag har skrivit ett par ggr ordet gud,kanske kan det vara sá???

Viktoria Löwenthal dijo...

ja jag har sett den där om gud, jag har dock aldrig fått den, inte vad jag vet i alla fall. något styr, det är jag övertygad om.