11 mar 2008

11 M

Till minne av 11 mars 2004

5 comentarios:

Viktoria Löwenthal dijo...

Villa Lobos - Bachiana nº 5 - Amel Brahim

Anónimo dijo...

Inget med det här inlägget att göra. Tänkte bara önska dig trevlig resa,och glöm inte att du inte fár ha vätskor i handbagaget,i sá fall máste det vara smá flaskor som bara inneháller 100ml.Om det är nágot till barnen máste du ha läkar intyg,om det alltsá överstiger 100ml.Sá glöm att ha vatten etc,köp det efter säkerhetskontrollen.Allt detta visste du redan säkert,náväl ha en trevlig resa.

Viktoria Löwenthal dijo...

Åh, tack! Ja allt det där vet man väl kanske men inte helt, var gång blir jag osäker. Kan man tillverka bomber av sugus-kolor? För om de tar dem i säkerhetsspärren så vet jag inte vad som är värst, Junias besvikelse/raseri elelr en eventuell bomb...

Nu när jag har dig på tråden (?) kakor och bocatas och sådant, får man ta igenom det? jag har alltid gjort det, till och med lite sojakorvar i folie lyckades jag få igenom (misstänkt likt bombmassa), men hur är det egentligen, får man?

Anónimo dijo...

Ja, man kan ju börja gråta för mindre, gu va vackert!
TREVLIG RESA! Är hemskt avis på att du ska till Sverige...Ringde dig igår men det fanns ingen svarare (och det var jag säker på att ni hade?) så jag kunde inte säga hajhaj...Mend u kanske redan åkt då förrresten...Jaja, ha så ROLIGT och så kan vi väl höras snart?? Om du vill att jag ska ringa så sms:a eller maila eller nåt! Pussarokramar från Jontan

Anónimo dijo...

Ja nu har du väl redan ákt,men visst fár du ha mackor och godis,inget flytande dock. Ingen parfym,inget schampoo,ingen dryck,om du inte har reseflaskor smá till schampoo etc. Hoppas att ni fár trevligt.Allt detta i Barcelona,vet inte hur hárda de är i Sverige.Men om du efter kontrollen vill köpa nágot är det inga problem,som whiskey,parfym etc.