14 sept 2007

Lite allt mögligt

Lätt bisarrt börjar nu hela Madeleine-fallet bli.

Den mamma eller pappa som inte någon gång varit ASTRÖTT på sina barn: kasta första stenen.
Tänk, har inte jag ibland skrivit skit om Junia här på bloggen, offentligt? Skulle det en dag kunna vändas MOT mig? Som ngn slags bevismaterial att jag skulle vara fullt kapabel att mörda henne? Nej, herrejisses. Mycket kan man tycka och tro, men det får väl finnas gränser. Även om föräldrarna skulle vara de skyldiga så tycker jag detta dagboksinslag, som till och med på DN slås upp som ngt stort, ja det har en äcklig spekulativ klang. Pjuh.

Snart ska jag bomma igen för dagen och gå till Dexeus för 20 v scanning. Nervöst. Hoppas att allt är som det ska där inne. Håll tummarna för mig. Rogge kan inte följa med. Känns extra jobbigt, hu.

Men OM allt är bra (inch allah!), och OM allt funkar som det ska, så kanske jag kan posta en liten film med verkligt INSIDE information, ett rakt av insiderjobb. Baby Levi/n in action. För jorå, nu är vi tillbaka vid ruta ett. Fast med ett litet tillägg av ett n. Levin. Istället för Levi. Men vem vet, det kanske blir Hjalmar i katalaniserad version; Ialmar. Ser lite knasigt ut men what da.

2-0 till USA. Skit då.

2 comentarios:

Eva dijo...

Vet ni redan att det blir en kille?

Monica dijo...

Ialmar är supercoolt!

Madeleiene - har en god vän som arbetat i rätt många år i portugal. Han har inget stort förtroende för den portugisiska polisen. Alls. Spekulerade väldigt försiktigt i att man kanske inte gärna vill ha en eventuell pedofilstämpel vid algarve med omnejd.

Samtidigt - dessa McCann är äckligt ordentliga och förfärligt måna om att sprida hur perfekt och fint allt är och sin kyrka för dagliga böner.

Jag har absolut ingen aning om åt vilket håll jag ska tro, men, tycker också det är lågt att bry sig om att nån klagar över sina barn. Herregud, jag blir matt bara jag tänker på ettåriga tvillingar och en treåring samtidigt... Det är väl i sin dagbok man ska klaga över sånt. Och på bloggen...

Är det fint på nya dexeus? Vilken läkare har du?