26 sept 2007

Gravid och blödig Jeeeesus Chriiiiist!!!!!!


Jag kan inte äta frukost till Radio Malmöhus längre. Alla nyheter tar oanade proportioner. Sitter här och snyftar ner i min tekopp, över min (hurra!) knäckebrödskaviarmacka (IKEA) och ja, följer läget.

"I Burma har militären nu börjat använda våld för att slå ner demonstrationerna mot regimen. Soldater och kravallpoliser är utposterade runt de största buddhistiska klostren i den största staden Rangoon och det har kommit rapporter om att polisen angripit munkar med batonger och använt tårgas." (sr.se)

Slå ner buddhistiska munkar, ja jag tackar, måtte det vara riktigt risig karma på det.

Gå in och skriv under, tar en sekund; Avaaz

Sorry torftigheten i inlägget, jag har feber och är hemma men var tvungen att blogga ur mig detta så att det svarta hålet inom mig inte växer.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

När ska du ha barnet? :)

Viktoria Löwenthal dijo...

Tackar som frågar! Beräknad förlossning: Tis 22 jan 2008

Fast med junia blev det ju kejsarsnitt pga trångt bäcken så det är väl troligt att det blir det nu med och då kan det bli tidigare. fast jag önskar att det får starta naturligt och sedan bli snitt om det nu ska bli det. Faktiskt nästan så jag hoppas på det (snitt alltså). Så är man bara uppsprättad på ett ställe. :)