27 sept 2007

Jo men visst e det rogges näsa det där...


Here it is, bild på Levikus 21 veckor gammal (ja sorry att det tog sådan tid att få upp honom/henne men scannern har inte funkat och det var för många turer med Orange för att palla ta itu med det tidigare).

Men visst anar man Rogges näsa? Ja inte kan de få min handbollsnäsa redan innan de kommit ut, den måste ju bucklas till rejält för att komma upp i min grad : ) men den skulle ju kunna vara som min fram till att jag började spela, rak och fin och nätt. Fats Rogge är nöjd och lätt besvärad över att jag inte verkade överförtjust av valet av näsa ("Vad då!!! Tycker inte du att jag är snygg nu? Brukar inte du säga att stor näsa ger karaktär åt ansiktet??" Ah va fan, det är ju sånt man säger..).

Nämen ärligt, bra mycket mindre bullig än Junia i samma vecka, och som sagt, större karaktärsdrag i form av näsa..
Tänk att bebisar kan se så olika ut, redan inne i magen! Pojke eller flicka, ja du, remember my face, jag säger bara..

3 comentarios:

Eva dijo...

Va mysigt. Tyckte jag var det bästa med att vara gravid (det fanns inte mycket bra) att få se bilderna. Grattis!

Viktoria Löwenthal dijo...

Ja det är mysigt, lite läbbigt innan man vet att allt är bra men sedan är det nice. Tills man börjar undra över ngt annat...

Viktoria Löwenthal dijo...

och TACK förresten, det var ju egentligen det jag skulle skriva!