11 sept 2007

11 september

Idag är det den 11 september och Junias gudmödrar Betty & Rosalie flyttar till San Fransisco för att uppfylla en gammal dröm.
När de bokade biljetten tänkte de inte ens på att de skulle åka den 11, det enda de hade klart för sig var att de var tvungna att vara där den 12 då Betty fyller kärring. Och ja, nu kommer de ju att vara det.
Vi kommer ha en anledning mindre att åka till Sverige, och hälften av alla besparingar får gå till en resa till S.F.
Men jag tycker det är coolt, alla som förverkligar sina drömmar är värda en stor eloge.

3 comentarios:

Eva dijo...

Vad är drömmen?!

Monica dijo...

Feliç diada!

Viktoria Löwenthal dijo...

Hm..uttryckte jag mig SÅ oklart? Drömmen var/är att flytta till San Fransisco. Så nu gjorde de det. Igår. Snyft.

Och just det, la diada firade jag med sprängande huvudvärk och fullständig propp i örat. Vad ÄR det här för en graviditet??!! Jag är ju alldeles SKRUTTIG!!!
Men tack ändå för hälsningen och hoppas att ni hade trevligare än jag.